Can't connect to quick play

I was playing about 3 hrs ago, won a hand, then the screen froze. I have not been able to reconnect since! I lost about 1300 in chips, and also my stats are not right either. I still cannot connect. It’s not my browser, nor my computer as it happens on the other 3 I have in the house. My adobe is already updated…it’s definitely the site. Can you tell me when this will be fixed?

Thank you for your help. :slight_smile:

playing for 5years in replaypoker and now cant play anymore dont leave me muthafuckers!! trek gvd al me haren uit die lellijke pleuriskop van me, als we dalijk verliezen van de moffen sloop ik alles wat ik tegen kom onderweg, lekker rellen ze kunnen aan et gas van mij de tiefes voor ze, kkduitsers ben ze nu alzat stoom komt uit me oren, heb een slappe dan maar de achterlijke megaul uithangen op et jonkbloedplein later,morgen eenkater,als we winnenspring ik in et water en als 1agent et mij vandaag moeilijk maakt schiet ik em van ze paard

mochten julie denken joh die gozer spoort niet, dat kan best kloppen zit vlak bij spoorwijk!! vandaag komen julie ongewtijfeld politieagenten tegen op paard weet je wat je dan moet zeggen tegen die paardelul? die lul die opdat paard zit hoort eronder te hangen!!! en mocht tie dreigend op je afkomen, jammer dan ik ga je niet helpen hoop dat je hard kan rennen

teringhonden maken mij para ik kan weer niet spelen, en dan kijken ze raar op alsik boos wordt maar gvd toch als nsbers mij een ban geven als dat zo is me dikke snikkel vol in je muil of in je reet en zeggen stop of nee begrijp ik niet dan gaan we weer een paar tempotjes omhoog scheeuwen kan je zo hard je kan interesserd me geen reet vo0lkwakken die spleet

er was is een gozer die kon nie spelen dus die werd gek sloeg van de stress ze ballen tegen ze bek dus ging naar de plee daar stond indeze pot zit een geit die je in je ballen bijt mij heeft tie niet gebeten want ik heb op ze rare kop gescheten.

Nog even geduld:))…het is daar nacht, ik heb ze een wake-up mail gestuurd.

Hope it is fixed soon.

It is working again:)

We apologize for inconvenience.

Everything is working normally now.

i can’t connect to quick play. i was just playing last night